sobota, 18 marca 2017

"Love Yourself First." 08.03 ♡ ☾

Hello ! Dzisiaj opowiem wam o najbardziej szalonej rzeczy jaką zrobiłam do tej pory ;p
                                                                        ♡

Tatuaż chciałam zrobić już od dawna, stwierdziłam że zrobię go dopiero po 18- nastce.
Nad miejscem nie zastanawiałam się w ogóle. Co to będzie zdecydowałam dopiero kilka dni przed wykonaniem. Na początku miało być to co innego... Na wizytę czekałam 5 dni. Dlaczego zrobiłam go aż w Krakowie ? Najbliższy termin w oświęcimiu był dopiero Październik. Oczywiście chciałam go mieć jak najszybciej wiec nie chciałam czekać aż tak długo. Co do studia to trochę się zastanawiałam, bo skoro terminy nie są takie długie, wiec musi być coś nie tak. Czytałam oczywiście opinie i wszystkie były na 5! Dlaczego księżyc? W  sumie to sama nie wiem. Księżyc symbolizuję noc, ciemność, nieświadomość, przeszłość, nostalgię, lenistwo, marzenia, nastrojowość, ale także kapryśność.  Cała ja ;p ! Dwa dni przed wizytą byłam posrana XDXD Czemu ?  Nikt o tym nie wiedział oprócz mojego chłopaka, nie chciałam nikomu mówić. Dzień przed zaczęłam wątpić. A w nocy nie mogłam spać. Naczytałam się, że na żebrach najbardziej boli... Ale zrezygnować nie mogłam bo musiałam zapłacić 200 zł.  Wizytę miałam na 11;00. Pociąg mieliśmy o 7:00. Studio znajdowało się na szpitalne 22. Przed 11 byliśmy już na miejscu, chciałam mieć to już za Sobą.
Przed wykonaniem ustaliłam wszystko z tatuażystą jak to ma wyglądać, jakie miejsce, rozmiar.
O 12 kazał mi wejść niestety musiałam być sama nie mógł być przy mnie. ;c
Wykonanie trwało godzinę czasu, pierwsze "ukłucie" trochę zabolało, później leżąc tam uświadomiłam Sobie co tak naprawdę robię cały stres uciekł i byłam już tak szczęśliwa, że już o niczym nie myślałam. Nie bolało aż tak bardzo jak myślałam. Studnio jak najbardziej mogę wam polecić. Miła atmosfera ludzie naprawdę wiedzą co robią. Tatuaż już prawie zagojony. Nadal chyba nie mogę uwierzyć, że to będzie na zawsze ;p
Tutaj macie Linki do Studia i profil tatuażysty, który wykonywał moje maleństwo.
 http://kulttattoo.pl/
https://www.instagram.com/s_utek/




Tyle na dziś trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję , że trochę was przekonałam, ze raz się żyje i warto spełniać swoje marzenia! Jeśli macie jakieś pytania piszcie chętnie odpowiem, do następnego Buziaki !

Brak komentarzy: